شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

كارتن هاي مخصوص اسباب كشي

خريد كارتن فروش كارتن

۱۱ بازديد

يكي از مهمترين ابزارها براي اسباب كشي و حمل بار در هنگام جابه جايي كارتن اسباب كشي است. كارتن ها علاوه بر نظم دادن به روند كار جابه جايي ، در محافظت از اسباب نيز كاربرد فراواني دارند. براي تهيه كارتن مناسب براي اسباب كشي لازم است نكاتي را بدانيد.

انتخاب بهترين كارتن

بهترين كارتن براي اسباب كشي كارتن هاي ۵لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل اسباب منزل مورد استفاده قرار مي گيرند. علاوه بر استحكام كارتن هاي اسباب كشي، اندازه و سايز آنها نيز اهميت فراواني دارند. كارتن هاي اسباب كشي نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و نه در ابعاد خيلي كوچك مورد استفاده قرار گيرند.

يكي از نكات مهم براي استفاده از كارتن در اسباب كشي استفاده از كارتن هاي نو و سالم است. زيرا در صورت مناسب نبودن ممكن است به اسباب شما آسيب وارد شود.

قيمت كارتن

كارتن با توجه به سايز و اندازه آنها قيمت هاي متفاوتي دارندتعدادي از شركت ها اين كارتن ها را به صورت بسته اي و تعدادي از شركت ها آنها را به صورت دانه اي به فرو ش مي رسانند. براي تهيه كارتن با قيمت مناسب پيشنهاد مي شود با شركت هاي اسباب كشي و بسته بندي تماس گرفته و از قيمت كارتن هاي اسباب كشي مطلع شويد.

لزوم بسته بندي وسايل در كارتن هاي بسته بندي وسايل منزل

بسته بندي يك اقدام بسيار مهم در اثاث كشي و باربري است.

تمامي اقلامي كه قرار است در طول حمل اثاثيه به خانه جديد انتقال يابد بايد به گونه اي بسته بندي شود كه سلامت انها در طول انجام مراحل جابه جايي حفظ شود. اقلامي كه قابليت قرار گرفتن در كارتن براي اسباب كشي و جعبه ها را دارند بهتر است درون كارتن قرار گرفته و بسته بندي شوند و ساير اقلام بزرگتر كه داخل جعبه قرار نمي گيرند مثل مبلمان و امثال آن را با روشهاي ديگر مثل استفاده از پلاستيك هاي حباب دار و يا روكش هاي محافظ مي توان بسته بندي كرد.

بسته بندي با استفاده از كارتن براي اسباب كشي كاري است كه نياز به سازماندهي و برنامه ريزي دارد و احتمالا وقت زيادي را از شما مي گيرد ،اما در عوض شانس موفقيت شما در طول جابجايي اثاثيه منزل و عدم بروز خسارت و شكستن وسايل افزايش مي يابد.

كاربرد هاي كارتن

از كارتن هاي اسباب كشي مي توان در بسته بندي اقلام مختلفي از قبيل :

  • بسته بندي كتاب
  • بسته بندي كفش
  • بسته بندي لباس
  • بسته بندي مواد غذايي
  • بسته بندي ظروف چيني و وسايل آشپزخانه
  • بسته بندي لوازم خواب
  • بسته بندي لوازم دكوري و خرده ريز هاي داخل سالن

….. استفاده كرد .

در كل تمام وسايل خرده ريز موجود در منزل را بايد در كارتن هاي مناسب بسته بندي كرد. چرا كه اگر لوازم خرده ريز ،داخل كارتن با ابعاد نا مناسب قرار گرفته و بسته بندي شود علاوه بر احتمال آسيب ديدن و شكستن آنها در طول مراحل جابه جايي احتمال گم شدن آنها نيز به مراتب افزايش ميابد .

نكات مهم در استفاده از كارتن

به ياد داشته باشيد كه در بسته بندي اقلام سنگين مانند كتاب از كارتن هاي سايز بزرگ استفاده نكنيد ، زيرا باعث مي شود كارتن حمل بيش از اندازه سنگين شود و جابجايي آن براي شما دشوار باشد . شما ميتوانيد براي اين كار از كارتن مخصوص حمل كتاب استفاده كنيد و كتاب هاي تان را بسته بندي كنيد . يادتان باشد اگر براي اين كار مجبور به استفاده از كارتن هاي سايز بزرگ هستيد مي توانيد وزن عادي داخل كارتن حمل بار را با كتاب پر كنيد و ساير فضاي خالي جعبه را با وسايل سبك تر از قبيل ( سي دي ها ،توپ هاي جوراب ، بالش و كوسن) پر نماييد.

اگر نگران اين هستيد كه وسايل تان داخل كارتن ، هنگام اسباب كشي ممكن است خيس و يا رطوبت داخل كارتن بسته بندي نفوذ كند مي توانيد يك كيسه زباله داخل كارتن حمل بار قرار داده و سپس كتاب هاي حساس و ساير وسايل تان را داخل آن گذاشته ودر كيسه را بسته وكارتن را بسته بندي كنيد ..

كارتن هاي اسباب كشي را از كجا تهيه كنيم؟

كارتن مناسب براي بسته بندي وسايل منزل را مي توانيد از شركت هاي بسته بندي و همچنين شركت هاي توليدي كارتن تهيه كنيد. اين شركت ها با توجه به نياز بازار كارتن هاي مختلف را توليد و در دسترس شما قرار ميدهند. بسياري از اين شركت ها كارتن ها را به صورت آنلاين و حتي سفارش تلفني در اختيار شما قرار ميدهند. علاوه بر آن شما مي توانيد به مراكز فروش لوازم بسته بندي مراجعه كنيد و كارتن هاي اسباب كشي را تهيه كنيد.

شركت كارتن كالابر با توجه به متراژ منازل و لوازم موجود در آنها بسته هاي از قبل طراحي شده اي را آماده كرده است كه ميتواند نياز شما به اين كارتن ها را كاملا برآورده سازد . شما ميتوانيد با تماس با شركت كارتن كالابر هر يك از اين بسته ها را كه شامل انواع كارتن در سايز ، ابعاد و تعداد متنوع ميباشد را تهيه كنيد و در صورتي كه بخشي از لوازم موجود در بسته خريداري شده ، مورد استفاده شما قرار نگرفت مي توانيد آنها را به شركت بازگردانيد و كليه مبلغ آن را دريافت كنيد.

نكات مهم در بسته بندي وسايل حساس

شما ممكن است مجموعه اي از ظروف چيني بسيار حساس و گرانبها كه از مادر يا مادربزرگتان به ارث رسيده است را داشته و از ترس اينكه مبادا آسيبي به آنها وارد شود حتي از آنها استفاده نكرده باشيد . اكنون نگران بسته بندي اين مجموعه براي اسباب كشي مي باشيد. چاره كار شما استفاده از كارتن بسته بندي ۵ لايه مقاوم و استفاده از روشها و تكنيك هاي مهم بسته بندي مي باشد.

همچنين كارتن هاي رگال دار اسباب كشي براي بسته بندي لباس هاي كمد شما مناسب ميباشد . اين كارتن ها مانند يك كمد كوچك عمل كرده و مي توانيد لباس هاي حساس و مجلسي و انواع كت و شلوار را داخل آن آويزان كرده تا از چروك و خراب شدن لباس هايتان جلوگيري نماييد.

لازم به ذكر است شما ميتوانيد از كارتن هاي اسباب كشي سايز بزرگ براي بسته بندي وسايل برقي داخل آشپزخانه و يا انواع قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم ميباشند استفاده كنيد.

انواع كارتن

كارتن موزي

كارتن بسيار محكم و با كيفيت كه با نام كارتون موزي شناخته مي‌شود. براي بسته‌بندي چيني و كريستال مناسب است و براي بسته‌بندي كتاب، سرويس غذاخوري، اوراق اداري، لوازم دكوري و ... نيز استفاده مي‌شود.

كارتن شكستني

كارتن محكم مناسب اشياء شكستني متوسط و بزرگ. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني مانند بشقاب، ليوان، چيني، غذاخوري، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال استفاده مي‌شود.

كارتن زونكن

كارتون حمل و بسته‌بندي لوازم اداري كه به كارتن زونكن معروف است. اندازه اين كارتن مناسب زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب است و بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

كارتن بزرگ

كارتون بزرگ در سايزهاي مختلف به شكل مكعب مربع يا مكعب مستطيل توليد مي‌شود. اين كارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

از مهم‌ترين لوازم اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل و لوازم اداري و همچنين حمل بار، كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي است. استفاده از كارتن اثاث‌كشي علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل نيز مؤثر است. كارتن اسباب‌كشي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل اشياء و كالاهاي متفاوت توليد مي‌شود.
  • بهترين كارتن اسباب كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اسباب و اثاثيه منزل و اداره بسته به وزن و نوع وسايل كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك توليد و استفاده شود.
  • قيمت كارتن خالي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن خالي يا كارتون اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد و به خاطر داشته باشيد كه درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل شما هنگام حمل و جابجايي اثاثيه آسيب وارد شود.
  • لزوم بسته بندي - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها در طول مراحل جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي در كارتن را دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام مانند مبلمان و سرويس چوب، يخچال، گاز و ... با استفاده از پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.

كارتن شماره 1 » كارتن موزي (كارتن شكستني نوع 1 )

ابعاد كارتن : ( طول 52 ) (عرض 35 ) ( ارتفاع 22 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه با كيفيت بالا.
  • كارتن تميز و نو.
  • مناسب براي حمل اثاثيه منزل.
  • مناسب براي حمل انواع بار.

توضيحات : از اين كارتن مي توان براي بسته بندي وسايل شكستني همچون چيني و كريستال استفاده كرد. اين كارتن براي وسايل مانند كتاب، سرويس غذا خوري، ورق هاي A4 و وسايل شكستني مناسب است.

كارتن شماره 2 » كارتن شكستني نوع 2

ابعاد : (طول 55 ) ( عرض 35 ) (ارتفاع 30 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 1.5 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه و درجه يك.
  • كارتن نو و با كيفيت.
  • خوش دست و خوش فرم.

توضيحات : در اين كارتن مي توان اجسام سنگين و شكستني مانند سرويس بشقاب، انواع ليوان، انواع چيني، سرويس غذا خوري، لوازم آشپزخانه، لوازم حمام، انواع ظروف كريستال، كتاب و... قرار داد.

كارتن متوسط : فروش كارتن بسته بندي و كارتن زونكن براي وسايل متوسط.

كارتن شماره 3 » كارتن زونكن

ابعاد : (طول 63 ) ( عرض 37 ) ( ارتفاع34 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 2.1 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • مخصوص انواع زونكن.
  • پنج لايه و باكيفيت.
  • كارتن نو و تميز.

توضيحات : اين كارتن مخصوص انواع زونكن اداري ، شركتي ، بانكي و ... است. شما مي توانيد زونكن را بصورتي كه در قفسه دفتر خود قرار داده ايد، در كارتن قرار دهيد تا مدارك داخل هر زونكن جابجا نشود. از اين كارتن همچنين براي بسته بندي وسايل خانه، مي توان استفاده كرد.

كارتن شماره 4

ابعاد : ( طول 60 ) ( عرض 40 ) (ارتفاع 30 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 2 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه و با كيفيت.
  • مناسب براي بسته بندي تابلو.
  • كارتن نو و تميز.

توضيحات : در اين كارتن مي توان وسايل شكستني متوسط را قرار داد. با سايز مناسب براي بسته بندي تمامي وسايل شكستني. براي بسته بندي شيشه، انواع تزيينات ديواري، تابلو فرش، سرويس غذا خوري، سرويس كريستال، قاب عكس و مايكروفر مناسب است.

كارتن شماره 5 » مكعب مستطيل

ابعاد : (طول 60 ) (عرض 40 ) ( ارتفاع 40 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 2.5 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • بسيار خوش فرم.
  • پنج لايه و باكيفيت بالا.
  • كارتن نو و تميز.

توضيحات : براي بسته بندي وسايل شكستني متوسط همچون انواع قوطي، انواع بطري شيشه اي، سرويس قابلمه، مايكروويو، مخلوط كن، سرخ كن، پلوپز، توستر، زودپز. بهترين گزينه براي بسته بندي انواع لوازم متوسط آشپزخانه.

كارتن بزرگ : كارتن با قيمت ارزان در سايز بزرگ براي بسته بندي وسايل بزرگ.

كارتن شماره 6 » كارتن بزرگ مكعب مستطيل

ابعاد : ( طول 60 ) ( عرض 40 ) (ارتفاع 60 )

حجم كارتن :اين كارتن حجمي 4 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه و باكيفيت.
  • كارتن بزرگ و جادار.
  • كارتن نو و تميز.

توضيحات : اين كارتن با حجمي بالايي كه دارد، مي توان براي بسته بندي انواع وسايل حجيم و بزرگ مورد استفاده قرار گيرد. از جمله اين وسايل مي توان انواع سرويس قابلمه، انواع سطل، انواع سبد و ... را نام برد. شما مي توانيد كارتن هاي كوچك خود مثل ظروف كريستال كه كارتن مخصوص خود را دارند، براي جلوگيري از شلوغي در هنگام اسبابكشي داخل اين كارتن قرار دهيد.

كارتن شماره 7 » كارتن بزرگ مربع

ابعاد : (طول 50 ) (عرض 50 ) ( ارتفاع 50 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 3.5 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه، محكم و باكيفيت.
  • كارتن نو و تميز.
  • حجم زياد.
  • كارتن مورد استفاده براي لوستر.

توضيحات : براي بسته بندي كليه لوازم كامپيوتر مناسب است. براي بسته بندي انواع وسايل بزرگ شكستني بسيار مناسب است. براي بسته بندي انواع وسايل همچون كلمن، فلاسك، سرويس قابلمه، انواع گلدان شيشه اي و ...مورد استفاده قرار مي گيرد. براي بسته بندي لوستر مناسب است. مناسب بسته بندي لوازم پلاستيكي حجيم.

كارتن شماره 8 » كارتن مادر

ابعاد : ( طول 70 ) ( عرض 50 ) ( ارتفاع 50 )

حجم كارتن : اين كارتن حجمي 4.5 برابر كارتن موزي دارد.

مشخصات :

  • پنج لايه، محكم و باكيفيت بالا.
  • كارتن با حجم بالا براي وسايل حجمي.
  • كارتن نو و تميز.

توضيحات : براي بسته بندي كليه وسايل حجمي و بزرگ مناسب است، براي بسته بندي لوازم درشت مي توان از اين كارتن استفاده كرد. شما مي توانيد براي جلوگيري از شلوغي خانه در هنگام اسبابكشي، كارتن ها و لوازم كوچك را داخل اين كارتن قرار دهيد. مناسب بسته بندي لباس.

كارتن و حمل بار در ابعاد متفاوت

كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است. در اتوبار كارتن كالابر انواع كارتن بسته بندي اسباب كشي را در ابعاد مختلف ارائه مي‌نماييم.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.

از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌پيچ نيز كنيد.

كارتن مخصوص اسباب كشي و حمل بار 5 لايه

كارتن هاي 5 لايه داراي مقاومت بسيار بالايي مي‌باشند. و اين از برترين مزاياي آن‌ها است.

از كارتن بسته بندي اسباب كشي 5 لايه مي‌توانيد براي بسته بندي لوازم حساسي همچون:

  • انواع ظروف بلور و چيني
  • وسايل شكستني

و ... استفاده كرد. كارتن بسته بندي اسباب كشي مي‌تواند به‌خوبي از اثاثيه شما محافظت كند. و از خسارت‌هاي ناشي از ضربه و ... جلوگيري مي‌نمايد.

اين جعبه‌هاي مقاوم مناسب تمامي ارادي است كه به وسايل خود اهميت زيادي مي‌دهند. و نسبت به اين وسايل حساسيت دارند.

كارتن براي اسباب كشي با قيمت مناسب

انواع كارتن براي اسباب كشي توسط ما در باربري كارتن كالابر بفروش ميرسد. در اتوبار كارتن كالابر بهترين و مناسب‌ترين قيمت كارتن حمل بار را ارائه مي‌نماييم. لازم به ذكر است كليه تجهيزات براي استحكام و محكم‌تر كردن درب جعبه‌ها نيز توسط ما ارائه مي‌گردد.

كارتن بسته بندي اسباب كشي با آرم مخصوص كارتن كالابر

كارتن كالابر طراح انواع كارتن بسته بندي اسباب كشي و كارتن حمل بار است. انواع كارتن براي اسباب كشي را با طراحي خاص و منحصربه‌فرد منقش به آرم خود توليد نموده‌ايم. كارتن حمل بار در اين شركت در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود. كارتن براي اسباب كشي و كارتن جابجايي اثاثيه كارتن كالابر از كيفيت بالايي برخوردار است و ظرفيت و مقاومت آن براي بسته بندي لوازم مختلف تست شده است.

لزوم بسته بندي در اسباب كشي

بسته بندي يك اقدام بسيار مهم در اثاث كشي و باربري است. تمامي اقلامي كه قرار است در طول حمل اثاثيه به خانه جديد انتقال يابد بايد بسته بندي شود. اقلامي كه قابليت قرار گرفتن در كارتن براي اسباب كشي و جعبه‌ها رادارند. بهتر است درون كارتن براي اسباب كشي قرار گيرند و بسته بندي شوند. ساير اقلام بزرگ‌تر كه داخل جعبه قرار نمي‌گيرند. مثل مبلمان و امثال آن را با روش‌هاي ديگر مثل استفاده از پلاستيك‌هاي حباب‌دار مي‌توان بسته بندي كرد. بسته بندي با استفاده از كارتن براي اسباب كشي كاري است كه نياز به سازمان‌دهي و برنامه‌ريزي دارد. احتمالاً زمان زيادي نيز از شما وقت مي‌گيرد. اما در عوض شانس موفقيت شما در طول جابجايي اثاثيه منزل و عدم خسارت و شكستن افزايش مي‌يابد. در اتوبار و باربري كارتن كالابر باتجربه‌اي كافي در اين زمينه خدمت شما هستيم.

كاربردهاي كارتن بسته بندي

از كارتن ها مي‌توان در بسته بندي موارد مختلفي استفاده كرد. در كل هر وسيله ريزودرشت كه در منزل داشته باشيد را مي‌توان در كارتن‌هاي كوچك و بزرگ بسته بندي كرد. براي مثال:

  • بسته بندي كتاب
  • بسته بندي كفش
  • بسته بندي لباس
  • بسته بندي مواد غذايي
  • بسته بندي ظروف چيني و وسايل آشپزخانه

و انواع ديگر وسايل را به‌خوبي مي‌تواند در كارتن حمل بار قرارداد و براي يك حمل‌ونقل اسباب و اثاثيه سريع و ايمن آماده كرد.

استفاده از كارتن براي اسباب كشي ايمني حمل اثاثيه را افزايش خواهد داد.

نكات مهم در استفاده از جعبه بسته بندي

در بسته بندي اقلام سنگين از كارتن بسته بندي اسباب كشي بزرگ استفاده نكنيد.چراكه سبب مي‌شود تا كارتن‌ها سنگين شوند. و جابجايي آن‌ها براي شما دشوار خواهد شد.

كارتون‌هاي متوسط و مقاوم قطعاً بهترين انتخاب خواهند بود. اگر مجبور به استفاده از كارتن بسته بندي اسباب كشي بزرگ هستيد مي‌توانيد تا يك وزن عادي داخل كارتن حمل بار را با كتاب پركنيد. و ساير فضاي خالي جعبه را با وسايل سنگين‌تر پر نماييد. اين اقلام مي‌تواند شامل

  • سي‌دي‌ها
  • توپ‌هاي جوراب و دستكش
  • بالش و كوسن

و ... باشد.

براي جلوگيري از خيس شدن وسايل داخل جعبه‌ها مي‌توانيد از كيسه‌هاي زباله استفاده كنيد. اين كيسه‌ها را داخل جعبه قرار دهيد تا از نفوذ آب به درون آن جلوگيري نماييد. و سپس كتاب‌هاي حساس و ساير وسايلتان را داخل آن قرار دهيد. و سپس در كيسه را ببنديد. و در كارتن براي اسباب كشي را بسته بندي نماييد.

كارتن كالابر درفروش لوازم بسته بندي اثاثيه مانند كارتن حمل اثاثيه تخصص دارد. اين شركت داراي مجهزترين وسايل و ابزارها براي بسته بندي و اسباب كشي است. همچنين انواع خاصي از جعبه اسباب كشي و اتوبار شامل؛

  • كارتن بسته بندي اسباب كشي رگال دار
  • كارتن حمل بار و باكس مخصوص حمل مواد غذايي
  • كارتن بسته بندي اسباب كشي 5 لايه مخصوص وسايل حساس
  • كارتن حمل بار و كارتن اسباب كشي مخصوص وسايل الكترونيكي

را نيز ارائه مي‌نمايد.

كامل‌ترين تجهيزات بسته‌بندي

كامل‌ترين مجموعه از انواع كارتن حمل بار و كارتن براي اسباب كشي را از اتوبار و باربري كارتن كالابر بخواهيد.اگر به كارتن براي بسته بندي وسايل الكتريكي نياز داريد بهتر است به ما اطلاع دهيد. ارائه انواع جعبه جهت:

  • بسته بندي تلويزيون
  • بسته بندي سيستم‌هاي صوتي
  • بسته بندي انواع لوازم الكتريكي

از خدماتمان است.

توجه نماييد كه نحوه استفاده از كارتن جهت حمل بار از اهميت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد. براي استفاده بهينه از جعبه‌ها مي‌توانيد بسته بندي وسايل را به ما محول نماييد. با اعزام نيروي متخصص و ارائه انواع تجهيزات بسته بندي در خدمت شما هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.