یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
۱۶ بازديد

مديركل دفتر اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازي از اتمام پالايش مرحله دوم ثبت‌نام اقدام ملي مسكن خبر داد و گفت: از امروز و به تدريج نتايج پالايش‌ها به متقاضيان واجد شرايط پيامك مي‌شود و پذيرفته‌شدگان براي احراز شرايط بايد به ادارات كل راه و شهرسازي استان محل سكونت خود مراجعه كنند.

به گزارش اقتصادآنلاين، «پروانه اصلاني» در خصوص پالايش مسكن ملي، گفت: پالايش مسكن ملي در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسيده است.

مديركل دفتر اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازي با اعلام اينكه هم‌اكنون نتايج پالايش مسكن ملي در اختيار استان‌ها قرار دارد، تاكيد كرد: هم‌اكنون مشخص است كه چه افرادي واجد شرايط هستند كه اين نتايج از طريق سامانه و با پيامك به متقاضيان واجد شرايط اعلام مي‌شود.

اصلاني ادامه داد: متقاضياني كه واجد شرايط هستند، از امروز به تدريج به آنها پيامك ارسال مي‌شود. پذيرفته‌شدگان بايد براي احراز شرايط با مدارك و مستندات خود با تعيين وقت قبلي به ادارات كل راه و شهرسازي استان‌هاي محل سكونت خود مراجعه كنند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازي، با شيوع بحران كرونا، متقاضيان مسكن ملي از طريق سامانه به نشاني tem.mrud.ir و يا از طريق پيامك اقدام به ثبت نام كردند كه پالايش بيش از يك ميليون متقاضي مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي مجموع ثبت نام كنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملي مسكن بيش از يك ميليون و ۶۰۰ هزار نفر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.