یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
۱۱ بازديد

سازمان خصوصي سازي اعلام كرد خريد و فروش وكالتي سهام عدالت غيرقانوني و فاقد وجاهت است و سهام تخصيص يافته به مشمولين بر اساس موازين قانوني بازارسرمايه صرفاً در بازار بورس مورد معامله قرار خواهد گرفت.

خريد و فروش وكالتي سهام عدالت غيرقانوني و فاقد وجاهت است

به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از روابط عمومي سازمان خصوصي سازي، در راستاي اجراي فرمان مقام معظم رهبري و موافقت ايشان با درخواست رياست محترم جمهوري مبني بر آزادسازي سهام عدالت، سازمان خصوصي سازي با همكاري و مشاركت سازمان بورس و اوراق بهادار و ساير نهادها در بازار سرمايه، اقدام به فراهم نمودن تمهيدات و اقدامات عملي لازم براي تحقق اين امر نموده است تا با توجه به موارد سه گانه مورد تاكيد معظم له شرايط بهرمندي هرچه سريعتر مردم از منافع و مديريت سهام مذكور فراهم گردد.

در همين ارتباط احتمال مي رود برخي از افراد در اقصي نقاط كشور اقدام به خريد وكالتي سهام عدالت مشمولين نمايند كه ضرورت دارد موارد زير رعايت شود:

1. سهام تخصيص يافته به مشمولين بر اساس موازين قانوني بازارسرمايه صرفا در بازار بورس مورد معامله قرار خواهد گرفت.

2. در مرحله تكميلي فرايند آزاد سازي ، سهام مربوط به نام سهامداران به ثبت خواهد رسيد و هيچگونه وكالت و انتقال به غير تا ثبت نهايي سهام به نام اين افراد از سوي شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه اعتبار نخواهد داشت .

3. برگه هاي سهام عدالت قبلي مربوط به عضويت فاقد هرگونه ارزش و اعتبارمي باشد و در صورت مفقودي برگه عضويت هيچ لزومي به دراختيار داشتن برگه عضويت سهام عدالت نيست .در حال حاضر سهامداران سهام عدالت صرفاً از طريق مراجعه به سامانه اينترنتي سهام عدالت به نشاني www.samanese.ir از وضعيت عضويت و سهامداري خود مطلع شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.